sobota, 31 października 2015

Sweater Weather TAG

Cześć dziewczyny,
Jesień już na dobre zawitała. Całe szczęście, że na razie jest w miarę ciepło i stosunkowo mało deszczowo. Nie zmienia to faktu, że najchętniej siedziałabym tylko pod kołdrą z kubkiem herbaty w ręce i oglądając seriale :) Niestety tak nie można, ale za to mam dla Was dziś TAG. Zapraszam do czytania:)


1) Ulubiony, jesienny zapach świecy?
 Pewnie jestem jedną z niewielu osób w blogosferze, które nie szaleją na punkcie świec. Nigdy nie miałam Yankee, co najwyżej jakąś świeczkę zapachową z Biedronki (która była zapachowa tylko i wyłącznie z nazwy). Jedyne moje osiągnięcie w tej dziedzinie to ostatni zakup z Ikei - lampion. Tak, wiem że wygląda jakbym go miała zaraz zabrać na roraty :) Ale ważne, że mi się podoba! Pasują do niego zwykłe podgrzewacze i zdarza mi się je palić. Może jednak nie jestem stracona na gruncie świecowym.

2) Kawa, herbata czy gorąca czekolada? 
Zdecydowanie herbatoholizm. Jesienno-zimowa pora zdecydowanie uzależnia od teiny. W tym roku zrobiłam sobie dość pokaźną kolekcję herbat, a najlepsze widzicie na obrazku poniżej. Kawy nie pijam (chyba, że w sesję), a w dodatku zawsze brakuje mi mleka (co wyklucza też picie gorącej czekolady).

3) Najlepsze jesienne wspomnienie. 
 Jedyne co przychodzi mi do głowy to czas kiedy zaczęłam chodzić z moim chłopakiem. Może i mało jesienne bo myśląc o tym nie mam w głowie złotych liści, czy kocyka, ale zawsze :)

4) Jaki trend w makijażu wolisz: ciemne usta czy skrzydlate/wywinięte kreski eyelinerem? 
Jak już pisałam w ulubieńcach października zdecydowanie ciemne usta. Oczywiście są one przeznaczone na specjalne okazje, nie chcę żeby wszyscy na korytarzach na politechnice się na mnie gapili (wystarczy fakt, że jestem dziewczyną).  Wywinięte kreski to zdecydowanie nie moja bajka, nie umiem ich rysować (a przynajmniej na moim oku).

5) Najlepszy zapach na jesień. 
Znowu powtarzam ulubieńców, więc powiem krótko: Zara Rose. Zainteresowanych odsyłam do poprzedniego posta :)


6) Ulubione jedzenie na święto dziękczynienia. 

   TAG mało polski, więc ominę pytanie.  

7) Jak wygląda jesienna pogoda w miejscu, w którym mieszkasz?
Zazwyczaj jesień jest całkiem deszczowa, na szczęście w tym roku pogoda nas rozpieszcza i jest dużo słonka:)

8) Twój ulubiony sweter to...
Ciepły i duży. To moje jedyne wymagania. W tym momencie jest to czarny sweter z C&A.

9) Jaki jest twój must-have lakierowy tej jesieni?
Zdecydowanie są to ciemne kolory na pazokciach - czaarny i bardzo ciemny burgund to jest to!
 
10) Piłka nożna czy wskakiwanie w stosy liści?

Liście! Piłka nożna to kompletnie nie moja bajka.


11) Obcisłe, dopasowane, rurki czy legginsy?

Jeżeli chodzi o jesień to generalnie wybieram rurki albo legginsy.  Ostatnio raczej jegginsy, bo nie wiem czy wy też tak macie, ale zwykłe legginsy strasznie mi spadają (przez co wygoda użytkowania spada niemalże do 0).

12) "Wojskowe buty" czy UGG?
Wojskowe buty. Mam wrażenie, że UGG nie nadają się w większości dni na polską zimę - deszczową z chlapą. Podobno są mega ciepłe, ale nie miałam nawet tańszych odpowiedników to nie moge się wypowiedzieć.

13) Czy smak dyni jest przereklamowany?
Może i jestem jedyną osobą na świecie, ale nie wiem jak smakuje dynia, albo nie pamiętam jak smakuje. Nie znam się to się nie wypowiem :P

14) Ulubiony jesienny program TV?
Seriale wszelakiego rodzaju. Aktualnie oglądam: Flash, Castle, Big Bang Theory.

15) Jaka piosenka naprawdę przenosi Cię w jesienny nastrój?
Specjalnej piosenki jesiennej nie posiadam. Ale za to ostatnio uwielbiam Kurta Hugo Schnaidera więc macie piosenkę:
I to już wszystko :) A wy co najbardziej lubicie w jesieni?      

1 komentarz: